-
KYRIAKOS TSANTSANOGLOU
Aeschylus’ Prometheus Pyrkaeus -
ΜΑΡΙΓΩ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΡΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ: Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ -
KATERINA SYNODINOU
ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΤΡΩΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ -
AIKATERINI-ILIANA RASSIA
THE HERO-CULT OF HIPPOLYTUS IN TROEZEN -
DIMITRIOS KANELLAKIS
“WE ATE IT ALL TOGETHER!” (IM)MORAL DUTY IN ARISTOPHANIC COMEDY -
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΕΡΑΜΑΡΗ
ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΘΗΡΙΟΥ: ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΣΦΙΓΓΕΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΩΜΩΔΙΑ -
ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ (ΕΓ)ΓΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟ ΕΥΘΥΦΡΟΝΑ -
ΞΕΝΗ ΑΡΑΠΟΓΙΑΝΝΗ
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΘΟΥΡΙΑΣ ΣΤΗ MΕΣΣΗΝΙΑ -
JUSTIN DWYER
HECYRA, ADELPHOE, AND THE FUNERAL GAMES OF L. AEMILIUS PAULLUS -
MARIA HALEY
‘UBI NEC PELOPIDARUM’ (TrRF ADESP. F 83): DO CICERO’S QUOTATIONS DERIVE FROM POMPONIUS’ ATELLAN FARCE? -
MARIA KONOMIS
ANCIENT WARSCAPES, MODERN WARS. INVESTIGATING SCENOGRAPHIC EXPLORATIONS OF TROJAN WOMEN IN CONTEMPORARY THEATRE -
DIMITRIOS KANELLAKIS
Book Review: BACCHAE AND FROGS IN CONTEXT -
MATTIA DE POLI
Book Review: MENANDER’S CHARACTERS IN CONTEXT