Tο διαρκώς ευρυνόμενο φάσμα των επιστημονικών κειμένων που δημοσιεύονται στο ΛΟΓΕΙΟΝ, οδήγησε στην ανάγκη αντίστοιχης διεύρυνσης της συντακτικής επιτροπής, χωρίς αυτό βέβαια να επηρεάζει καθόλου το γεγονός ότι το περιοδικό στηρίζεται στην κρίση κάθε συγκεκριμένου άρθρου από ειδικούς κριτές (peer-reviewed journal). Έτσι, από τον παρόντα τόμο στη συντακτική επιτροπή του περιοδικού έχουν προστεθεί τρεις συνάδελφοι, διεθνώς διακεκριμένοι ο καθένας στον τομέα του: ο καθηγητής της Κλασικής Αρχαιολογίας και μέλος της Ακαδημίας Αθηνών κ. Μιχάλης Τιβέριος· ο αναπληρωτής καθηγητής της Κλασικής Φιλολογίας κ. Βάιος Λιαπής, μελετητής της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας αλλά και της πρόσληψης του αρχαίου δράματος στους Νεότερους Χρόνους· τέλος, ο κ. Κώστας Παναγιωτάκης, Reader στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, ειδικός στο Ρωμαϊκό Θέατρο και μάλιστα το κωμικό.
Αποτελεί περαιτέρω θετική εξέλιξη για το περιοδικό η απόφαση της εταιρείας ProQuest, ενός από τους μεγαλύτερους διεθνώς ηλεκτρονικούς εκδότες, να συμπεριλάβει το ΛΟΓΕΙΟΝ στη βάση δεδομένων της και να το αναπαράγει στην ηλεκτρονική του μορφή. Από την άλλη μεριά, οι Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, οι οποίες έχουν αναλάβει την έντυπη έκδοση, αποφάσισαν γενναιόδωρα να μας συνδράμουν στη φιλόδοξη έκδοση σειράς αυτοτελών έργων εν είδει Παραρτημάτων (Supplements) του περιοδικού. Ο πρώτος τόμος με τον τίτλο Thalia θα περιλαμβάνει τα (εξαιρετικά) Collected Papers του διαπρεπούς μελετητή του Αρχαίου Θεάτρου και καθηγητή του Πανεπιστημίου του Καίμπριτζ Eric Handley († 2013).
Τέλος, το θλιβερό άγγελμα του θανάτου του καθηγητή Νίκου Χ. Χουρμουζιάδη επέβαλε ως αυτονόητο χρέος να αφιερώσουμε λίγες σελίδες στο πρόσωπο και στο έργο ενός από τους σημαντικούς και πρωτοπόρους μελετητές του Αρχαίου Θεάτρου αλλά συγχρόνως και Διονυσιακοῦ τεχνίτου.
-
G. M. SIFAKIS
N. C. Hourmouziades (1930- 2013) -
NΙΚΗΦΟΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Ο Νίκος Χουρμουζιάδης σκηνοθέτης -
YAEL YOUNG
Theatricality in the Representations of Helmets during the Late Archaic Period -
ΕΛΕΝΗ ΓΚΑΣΤΗ
Σοφοκλέους Ηλέκτρα 147-149: Ένα σχόλιο ποιητικής και θεατρικής αυτοσυνειδησίας -
KATERINA SYNODINOU
Agamemnon’s Change of Mind in Euripides’ Iphigeneia at Aulis -
TH. K. STEPHANOPOULOS
Marginalia tragica I -
MARCEL LYSGAARD LECH
The Nomenclature of the Athenian Artists of Dionysus in IG II 1132-3 -
SOPHIA PAPAIOANNOU
The Cultural Poetics of Terence’s Literary Comedy -
C. PANAYOTAKIS
The Collection of Sententiae associated with the Mimographer Publilius and its Portrayal of Laughter, Tears, and Silence -
KATERINA PHILIPPIDES
On the Fourth Choral Song of Seneca’s Agamemnon -
D. HAAS
Κ.Π. Καβάφης: Ανέκδοτο αυτοσχόλιο στο ποίημα «“Tα δ’ άλλα εν Άιδου τοις κάτω μυθήσομαι”» -
ΜΑΡΙΑ ΠΑΥΛΟΥ
Στοιχεία υπαρξισμού στον “Αίαντα” του Γιάννη Ρίτσου -
CONSTANTINA ZIROPOULOU
Andreas Staikos’ Alcestis and Sweet Dreams: The Dramatic Transformation of Euripides’ Alcestis -
ΚONSTANTINOS KYRIAKOS
Ancient Greek Myth and Drama in Greek Cinema (1930-2012): An Overall Approach -
AGIS MARINIS
Book Review: STUART LAWRENCE, Moral Awareness in Greek Tragedy, Oxford University Press, Oxford 2013. -
ΔΑΝΙΗΛ ΙΑΚΩΒ
Απάντηση σε μια κριτική