-
KYRIAKOS TSANTSANOGLOU
ΤΡΑΓΩΙΔΙΑ – ΚΩΜΩΙΔΙΑ | From Private Feast to Public Festival -
I. M. KONSTANTAKOS
On the Early History of the Braggart Soldier. Part One: Archilochus and Epicharmus -
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
< ἄκου’ > ἄκουε τὰν ἐμὰν Δώριον χορείαν | Ερμηνευτική προσπέλαση και ειδολογικός προσδιορισμός του υπορχήματος του Πρατίνα -
RAIMUND MERKER
Zur verbalen Gestaltung des fiktiven Schauplatzes in der attischen Tragödie des 5. Jhs. v.Chr. -
JESSE WEINER
Between bios and zoē: Sophocles’ Antigone and Agamben’s Biopolitics -
ELENI PANAGIOTARAKOU
Peace and Gendered Agricultural Festivals in Aristophanes’ Acharnians -
STEFANO AMENDOLA
Aeschylus, Euripides and the conquest of a Re(g)al Throne. Reflections on the Staging of Aristophanes’ Frogs -
TH. K. STEPHANOPOULOS
Marginalia tragica III -
S. TSITSIRIDIS
Mime, kinaidoi and kinaidologoi (ΙI) -
KATERINA PHILIPPIDES
Plautus’ Casina: The Punishment of raphanidosis and the Reversal of the Wife’s Role -
VALENTINA DI NAPOLI
Figured Reliefs from the Theatres of Roman Asia Minor -
ΦΑΝΗΣ ΚΑΚΡΙΔΗΣ
Μήπως Αισχύλος; -
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ
Δυτικός “ηγεμονισμός” και εκδοχές διαπολιτισμικότητας στη σκηνική πρόσληψη του αρχαίου δράματος στην Ελλάδα -
KATERINA ARVANITI
Dictatorship and Theatre: The Seven-Year Junta and the Performances of Greek Tragedy at Epidaurus -
MARIA KONOMIS
Yannis Tsarouchis’ Experimental Productions of Ancient Greek Tragedy -
CHARA KOKKIOU
Book Review: Β. Kowalzig, P. Wilson (edd.), Dithyramb in Context, Oxford 2013 -
AGIS MARINIS
Book Review: H. P. Foley, Euripides: Hecuba, (Companions to Greek and Roman Tragedy) London / New York 2015